Raymond Klompsma
Subscribe
Sign in
Home
Ik als jouw Mentor
Over Mij
Archive
Liever 5 euro naar je klanten dan naar Google advertising.
De kracht van kleine gebaren (en waarom ik liever €5 geef aan een klant dan aan Google).
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
Liever 5 euro naar je klanten dan naar Google advertising.
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Leiden met losse teugels
In de afgelopen jaren heb ik een vorm van leiderschap ontdekt waar ik 100% in geloof. De fundering bestaat uit 3 bouwstenen.
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
Leiden met losse teugels
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Het ultieme brand verhaal: 49 srprs.tattoos
49 mensen lieten het het symbool voor onbevangenheid op hun lichaam tatoeëren. In deze nieuwsbrief neem ik je mee in dit unieke srprs.verhaal.
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
Het ultieme brand verhaal: 49 srprs.tattoos
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Hé founder, volg de juiste droom
Waarom de echte droom van ondernemen niet gaat over status of geld verdienen.
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
Hé founder, volg de juiste droom
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Kies je voor bruis- of zuigtabletten om je heen?
Sommige mensen kosten energie, andere mensen brengen energie. Met wie je omgaat is aan jou.
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
Kies je voor bruis- of zuigtabletten om je heen?
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
O-ma-ka-seh
Spreek in Japan het woord ‘omakase’ uit en er ontstaat iets moois. In Nederland is het een product, in Japan veel meer dan dat. En het verschil zegt…
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
O-ma-ka-seh
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
De knuffelregel
In Disneyland bepaalt een kind zelf wanneer een knuffel eindigt. Net als het meisje dat haar ijsje moest inleveren en het na de attractie terugkreeg van…
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
De knuffelregel
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
De kracht van een check-in.
Hoe het gebruik van simpele, maar doordachte vragen bij het begin en einde van een overleg een cultuur van openheid en vertrouwen kunnen scheppen.
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
De kracht van een check-in.
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Eén zin kan genoeg zijn om een droom na te jagen.
Een simpele opmerking kan iemand het zetje geven om een droom echt na te jagen. Dus als je de kans krijgt: moedig het aan, steun het, doe mee.
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
Eén zin kan genoeg zijn om een droom na te jagen.
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Mijn ingrediënten van een succesvol bedrijf
In 25 jaar ondernemen ontwikkelde ik mijn eigen visie op hoe je een bedrijf bouwt – niet uit boeken, maar uit ervaring. Dit is geen absolute waarheid…
Jul 7
•
Raymond Klompsma
Share this post
Raymond Klompsma
Mijn ingrediënten van een succesvol bedrijf
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Share
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
This site requires JavaScript to run correctly. Please
turn on JavaScript
or unblock scripts